tirsdag 26. juli 2011

3 kaker som har betydd mye for meg.


Nå snakker jeg ikke om de 3 fineste kakene,
men de tre med mest historie for meg.
Det rare var at jeg måtte tilbake til de aller første kakene jeg lagde...

Denne Hello Kitty kaken var min første stablekake.
Den ble laget til min tanteunge sin bursdag.
Dette var den første kaken jeg la ut bilde av på facebook,
og fikk utrolig mye feedback. Det var vel med denne kaken jeg ble skikkelig hekta.


Her hadde jeg begynnt å få opp øynene for litt andre vrier.
Muffins er pakket inn i papir og minimarshmellows til topping.
Lagde en "How to" til denne som fikk mye respons! Gøy!:)

Dette var den første kaken jeg lagde med en såkalt "pusleteknikk"
Jeg gjorde et par jobber for et kakeblad som ble gitt ut av en tidligere nettside,
og "How to" på denne ble gitt en side.
Da var jeg stolt da!



Litt gøy å mimre tilbake på starten, og hvorfor jeg likte så godt å holde på med dette.
Var et års tid hvor det ble så alt for mye, da klarte jeg omtrent ikke dekorere en eneste kake.
Har begynnt å ta det litt opp igjen, å har funnet ut at det er kjempegøy når det er i litt mindre mengder,
og ikke bare press om å gjøre det for å klare flest mulig:)

2 kommentarer:

  1. Klart jeg følger deg her også :)

    SvarSlett
  2. Koselig me ny blogg! :) Har faktisk vurdert å starte å blogge igjen, syns ikke det va så lenge sia eg slutta, men det e faktisk to år sia. Så vi får se etterhvert :)

    SvarSlett