tirsdag 26. juli 2011

Ny start - Ny blogg - Nytt navn

Blogglysten har lenge ligget å ruget i meg.
Jeg har til og med prøvd meg et par ganger tilbake på "gammelbloggen" min uten hell.
Men jeg føler jeg har kjørt meg så fast i den.
Så nå satser jeg på ny start - med nytt navn,
og litt mer av litt annet.

Gammelbloggen min er enda åpen
siljeantonsen.blogspot.com
men kommer til å bli stengt etterhvert.
Må bare få kjørt meg inn i denne nye sånn litt etter litt.


Hvem er jeg?
Jeg er en jente på 27 år, gift med 2 egenproduserte barn, pluss et stebarn.
Bor på Silsand hvor vi har kjøpt hus og jobber på Cubus.
Har en passion for baking - å prøve nye oppskrifter på både mat og kaker.
Jeg elsker å ta bilder, dra på turer, være med på det som skjer:)
Er alt for sosial, og har alt for mye på hjertet.


Håper det etterhvert kommer gamle følgere inn på denne nye!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar