lørdag 30. juli 2011

Hva har skjedd???

For 5 år siden - dvs rett før jeg ble gravid med eldste,
hadde jeg ikke et par sko uten hæl. Ei heller ei eneste joggebukse.
Ikke et par!
Men så ble jeg gravid og fikk et ekstremt behov for noe som heter komfort.
jeansen ble byttet ut med joggebukse og heels med sneakers.

Til jul kjøpte jeg meg disse grillspydene med en sko oppå,
som skulle passe perfekt til den kjolen jeg hadde bestilt.
Det slo meg fort at cellulittene hadde vokst for langt ned til kjolen,
og med de skoene på glattisen ville jeg antageligvis fort ligget som bambi på isen
og grått etter mamma.

Men nå, nå er det sommer. No problemos med high heels.
jada, så i ste skulle jeg teste dem ut før kveldens store 90-talls begivenhet.
Dette blir bra.

Det ble det ikke....
Tyngdekraften ble desverre større enn viljen,
og før jeg hadde fått reist meg opp knakk begge føttene til hver sin side.
Bambi (altså meg) fikk stablet seg på føttene igjen og tok et par steg fremover.
der knakk det igjen. Au!
Drittsko.

Noen må ha forbannet meg.
Trodde å gå med høye heler var som å sykle.
Når man først har lært det glemmer man det aldri.
Sånn er det ikke.

Blir ikke de skoene i kveld værtfall, so long suckers!

1 kommentar: