fredag 19. august 2011

Days go by....

And time runs fast!

Dagene flyr.

Jeg jobber en del.
Hjemme også.
Jeg har har malt ferdig Julian's rom... På tide det.
Innimellom har jeg gått lei.
Som dere ser under her.
Jeg har funnet at vi må ha mer nachos her.
Mer asiatisk og mer meksikansk mat.
Mannen må bare lære å like det.
Innimellom kjøper jeg noe nytt uten å si noe til mannen min.
For han sier ikke noe til meg.
Denne gangen kjøpte jeg to nye stuebord.
Kunne ikke gjemme de i skapet og si de var gamle sånn som med klærne.
Det gikk greit.
han hadde kjøpt traktor,motorsykkel,campingvogn
og spikertelt i løpet av en måned uten å si noe til meg først så.
Han mener vi er skuls.Menn.
Og i morgen skal jeg lære dere å lage noe.
Klarer dere gjette hva?
Bilde nedenfor er en del av det.

Også har jeg bakt en bryllupskake i dag.
Ble ikke helt misfornøyd med den.
Dere får se i morgen.

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar