fredag 29. juli 2011

Jenterommet

Akk og ve, det er IKKE lett å finne gardiner til barnerom!
Det er jo ingen som har, og de som har har meget lite utvalg.
Jaja, heldige meg har en mamma som kan sy, så da har jeg bestilt
dette "Tilda" stoffet fra Panduro.



Tenkte det ble å passe godt til denne rosa-veggen!
(Rosafargen kommer ikke helt til sin rett på bildet under, den er mer rosa,
og ikke så lilla)

I dag har jeg malt første strøk på de hvite veggene, og andre strøket på den rosa.
(bildet under er umalte hvite vegger, og et strøk med rosamaling)

Tenkte jeg tar andre strøket i kveld.
Ungene skal på roadtrip til besteforeldrene i helga.

Å male med unger til stedet er ikke noe særlig. Iallefall ikke med en to-åring.

Hadde nettopp avsluttet andrestrøket på rosaveggen, og klargjort
til maling av hvitveggen, da jeg hører
"MAMMA, jeg hjelper deg!!"
Snur meg i panikken og ser lille julian står med den hvite malekosten
og maler over den rosa veggen!
HURRA!


(Tora)

Så i helga blir det male-male-male,
også en tur på 90's party som holdes her i forbindelse med Finnsnes i fest i helga:)

Go helg til dere alle!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar